dinsdag 15 maart 2016

Mijn film cv

2012 - Soundbytes filmpje
Montage & Regie
"Een kort filmpje naar aanleiding van een workshop, waarin door verschillende shots achter elkaar te plakken met verschillende geluiden er een soort videoclip ontstond"

2013 - Bublicious
Montage
"Een filmpje waarin reclame gemaakt werd voor een pakje kauwgom"

2013 - Lookbook
Regie & camera
"In dit filmpje hielp ik een vriendin van mij bij een filmpje voor haar kanaal. Ik filmde haar outfits en luisterde naar de shots die ze precies wilde hebben"

2013 - Koken met sid & Jana
Camera, regie & montage
"Een filmpje voor engels, in het engels moesten we een kookfilmpje filmen en tegelijkertijd engels praten"

2013 - Welcome to my house!
Camera, regie & montage
"Ook een filmpje voor engels, hierin geef ik doormiddel van verschillende sfeerbeelden een rondleiding door mijn huis"

2013 - Dagje walibi
Camera, regie & montage
"Een sfeerbeelden filmpje, van een dagje walibi met een vriendin van me".

2014 - Ivko promotiefilmpje / Reportage
Camera, regie & montage
"In dit filmpje probeerde ik een zo goed mogelijk beeld te geven van  het ivko, door interviews sfeerbeelden en verchschillende shots van de school"

2014 - De deal
Camera
"als opdracht voor school moesten we een filmpje maken over een deal. "

2014- Gedicht
Camera, regie & montage
"Een filmpje waarin een gedicht in beeld naar voren komt, een gedicht wordt hierbij verfilmd"

2014- The joke
Camera, regie & montage
"Een filmpje waarin een grap wordt verfilmd, mijn filmpje ging over een koppel waarvan de een wilde dat de ander zou stoppen met roken.

2015 - Joey's toelatingsfilm, gitaarverslaafd? (opdrachtgever film)
Camera, regie & montage
"Een korte reportage, ik had ervoor gekozen mijn broer te filmen die onderweg is naar zijn muzikale carriere als gitarist. Ik porbeer in deze film zijn passie voor muziek over te brengen"

2015- Flirten?
Camera, regie & montage
"Een komisch filmpje waarin de focus ligt op 3 verschillende personen. Het einde heeft nogal een plot twist"

2015 - Remake  the death clique
regie, montage & camera
"Een opdracht waarin een scene uit een film nagespeeld werd"

2015 - Carinhoso infofilmpje
Regie, montage & camera
"Voor het vak ckv moesten we een reportage maken over kunst. Ik koos mijn moeder, die een bandje heeft en Braziliaanse muziek maakt."

2015 - Berlijn compilatie
Regie, montage & camera
"Een compilatie van beelden van mijn vakantie in Berlijn"

2015 - Magical Morning
Regie, montage & camera
"Een filmpje zonder gesproken tekst, waarin een ideale ochtend wordt afgebeeld, of toch niet?"

2015 - Portretfilm
Regie, montage
"Een portretvideo waarin ik mijn passie voor film probeer over te brengen. De film is op een oude manier ge-edit"

2016 - Up in the Sky
Camera, montage & regie
"Met mijn familie heb ik een prachtige ervaring beleefd in een luchtballon. Hier heb ik een filmpje van gemaakt, als aandenken"

2016 - Geluk in eigen hand
Camera, regie & montage
"Mijn eindexamenfilm, een mini-docu over mijn onderzoek naar het begrip geluk. In de documentaire stel ik mijzelf en de kijkers de vraag in hoeverre geluk te beïnvloedden is, en hoe je dat dan kunt doen."

Veel van deze films staan hier op deze blog en op mijn youtube kanaal : http://youtube.com/janadoorten/








Geen opmerkingen:

Een reactie posten